Välkommen till Lisas armband

Efter många förfrågningar av mina tennarmband har jag nu valt att starta en blogg. På denna blogg kan du se vilka armband jag säljer men du kan även ge mig önskemål och kommentarer om hur du vill ha ditt unika armband.
 
Flätan på armbanden är gjord av silverfärgad tenntråd och knapparna är gjorda av renhorn. Skinnet på armbanden är av renskinn som finns i vitt, svart och brunt. De bruna armbanden blir med tiden mörkare om man utsätter dem för vatten och solljus. Om man vill att armbanden ska hålla länge ska man inte utsätta dem för fukt.
 
Förutom armband går det även att beställa fotlänkar av samma modell som armbanden. Då tillkommer en kostnadsavgift på 50 kronor av ordinarie pris. 
Om du inte kan hämta ditt armband själv kan jag skicka det till dig och då tillkommer en kostnad av 20 kronor/beställning i frakt. 
 
När du beställer ditt armband/fotlänk skickar du ett mejl till [email protected] med armbandets namn, ditt faktiska mått kring handleden (eller fotleden) samt ditt namn, adress och mejladress. Du får även skriva om du vill hämta ditt armband/fotlänk själv eller om du vill att jag skickar det till dig.  
 
T.ex.
Armbandet Tindra, handledsmått 16,5 cm, 
Anna Karlsson
Stockholmsvägen 1
111 11 Stockholm 
[email protected]
Vill gärna ha armbandet skickat hem till min adress.
 
När jag har fått din beställning skickar jag mitt bankkontonummer till dig (som en bekräftelse av din beställning) och där sätter du in pengarna för armbandet/fotlänken. Då jag har pengar på mitt konto hör jag av mig till dig så är du välkommen att hämta hämta ditt armband/fotlänk. Annars skickar jag armbandet/fotlänken till den adress du angivit.
 
Hoppas att du hittar ett eller flera armband som passar dig och din smak! / Lisa
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0